
תיאור האירוע
במסגרת סדרת 'ירושלים של טעם', יתקיים מפגש עם שניים מהכוכבים הקולינריים הבולטים שצמחו בעיר בשני העשורים האחרונים. השניים החלו את דרכם המקצועית כאלמונים, השתתפו בתוכנית הריאליטי "מאסטר שף" ופיתחו קריירה מצליחה שכללה הקמת בתי אוכל מוכרים.
השף אבי לוי, מנצח העונה השנייה של "מאסטר שף", רתם את הצלחתו הטלוויזיונית לפתיחת מסעדת "המוציא" ומיזמים קולינריים נוספים כמו "מצלה" ו"בית הכוון", לצד הנחיית תוכניות טלוויזיה. השפית רחל בן אלול, שהשתתפה בעונה החמישית ובעונת ה-VIP של "מאסטר שף" והגיעה בשתיהן לשלב הגמר, מנהלת כיום שלושה בתי אוכל במתחם "שרונה מרקט" וקיוסק כריכים מיתולוגי בשדרות בן מימון.
בשיחתם, ינועו לוי ובן אלול על הציר שבין זיכרונות טעם מהילדות בירושלים לבין המאכלים שיצרו והכניסו לקאנון האוכל המקומי. זהו המפגש השלישי למנויי הסדרה.












