
תיאור האירוע
קונצרט חגיגי המציג את נגני תכנית המצוינות, המסכם את קורס הקיץ בהנחייתו של נשיא המרכז, הפסנתרן מארי פרחיה. באירוע משתתפים גם בוגרי התכנית אשר לקחו חלק בתחרות "רובינשטיין". התוכנית האמנותית כוללת את היצירות הבאות: אריאל דיאנר יבצע את פנטסיה בפה מינור אופ' 49 מאת שופן. עלמה מנרי תנגן מתוך פרטיטה מס' 3 בלה מינור BWV 872 מאת באך. מורי רוזנבלום יבצע את הפרק הראשון מתוך סונטה מס' 28 בלה מז'ור אופ' 101 מאת בטהובן, ואמרי זכרוביץ' ינגן שני פרקים מתוך סונטה מס' 23 בפה מינור אופ' 57 "אפאסיונטה" מאת בטהובן. עוד בתוכנית: הללי שמאלי בביצוע פנטסיה בפה מינור אופ' 49 מאת שופן, ליאור ליפשיץ בביצוע סונטה אופ' 1 מאת ברג, יהלי זקן בביצוע הפרק האחרון מתוך הסונטה מס' 1 בפה דיאז מינור אופ' 11 מאת שומן, ואיתמר פיינברג בביצוע "סקרבו" מתוך "גספר של הלילה" מאת רוול.











